Тел. +380993833493;
Тел. +380964630133;
+380964630133
+380964630133
Для Вас працює Cлужба турботи про клієнтів)
Ми прагнемо, щоб Вам з нами завжди було просто, швидко та зручно.
Якість обслуговування, сервіс та безпечність Ваших подорожей для нас головне!
Ми завжди докладаємо зусиль для того, щоб Ви знали на яких умовах ми працюємо та завжди могли все контролювати.
Дякуємо за довіру і що продовжуєте користуватися нашими послугами.
Якщо Ви вперше з нами – ми надіємось, що Вам наш сервіс сподобається.
Бронювання вважається попереднім і тримається без оплати за Вами 3 банківські дні при наявності вільних місць в автобусі/готелі (котеджах).
За необхідності Ви можете продовжити бронювання без оплати повідомивши Вашому менеджеру.
Ви можете сплатити 20% авансу від загальної вартості замовлення. Повна оплата туру має бути здійснена не пізніше, ніж за тиждень до початку туру.
Документ, який підтверджує оплату потрібно зберігати до завершення туру.
Дорослі:
Для українців (українською мовою):
1) Прізвище, ім’я по батькові (повне);
2) Число, місяць та рік народження;
3) Серія та номер паспорта (туристи, які мають ID-картку, номер паспорту);
Іноземні громадяни: паспортні дані.
Для дітей до 16 років (українською мовою):
1) Прізвище, ім’я по батькові (повне);
2) Число, місяць та рік народження;
3) Серія та номер свідоцтва про народження.
* діти, які вже отримали паспорт надають дані паспорту.
* Дані Ви можете надати під час бронювання на сайті (в полі “Додатково”) або зручним для Вас способом (електронним листом / Viber / Telegram / Чат / в офісі).
* Документи для оформлення подорожі можуть відрізнятись від тих.
* Медичне страхування та страхування від нещасного випадку на період туру є добровільним (за бажанням Туристів). Страхування може входить або не входить до вартості туру (зазначається в кожному турі).
Про дані, які Ви нам надаєте (див. “Правова інформація“).
Туристи можуть відмовитись від медичного страхування (див. “Правова інформація”).
З Інформаційним листом по Вашому виїзду Ви можете ознайомитись за 1-2 дні до поїздки на сайті в розділі ІНФОЛІСТИ. У цьому документі буде докладна інформація про організаційний характер виїзду в тур (контакти відповідальної особи, номер та марка автобуса, точне місце та час збору групи). Даний документ просимо мати із собою у паперовому вигляді або в електронному.
Ми цінуємо Вас за те що Ви з нами!
Ми прагнемо, завдяки якісному сервісу, щоб Ви повертались до нас знову і знову…
Коли стає відомо?
У випадку скасування проведення туру туристи та турагенти повідомляються про це електронною поштою та/або по телефону/вайбер не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру.
Альтернативні тури
Ми цінуємо наших клієнтів і нам дуже шкода, що так трапляється, але не завжди все залежить від нас. Туристам та Турагентам буде запропоновано альтернативні (схожі програми) тури на ці ж дати або туристи можуть обрати будь-який інший тур. В такому випадку кошти оплачені за скасований тур будуть зараховані на іншу подорож.
Кошти оплачені за скасований тур повертаються у повному обсязі (див. “Політика повернення коштів“).
Перенесення замовлення
Замовлення можна перенести на іншу дату. Можливість узгоджується з Вашим менеджером, враховуючи наявність місць/актуальність туру/можливі доплати у випадку, якщо тур коштує дорожче чи навпаки повернення різниці у вартості.
Заміна туристів
Турист(и) можуть бути замінені у замовленні у випадку, якщо до туру залишилось не менше, ніж 3 дні до початку туру;
Турист(и) можуть бути замінені менше, ніж 3 дні до туру за умови терміново наданих даних для страхування на туристів, які будуть замінювати.
Про такі зміни потрібно повідомити Вашого менеджера зручним для Вас способом або написати на нашу електронну адресу [email protected] запит на заміну туриста(тів) та надати дані для медичного страхування.
Туристи без попереднього повідомлення про заміну туристів до автобусу на місці посадки не допускаються.
Заміна кількості туристів
Кількість Туристів у замовленні може змінюватись.
Про такі зміни потрібно повідомити Вашого менеджера зручним для Вас способом.
Зверніть увагу! Можливі штрафні санкції, в залежності від терміну за який Ви повідомили про такі зміни.
Анулювання замовлення
Анулювання замовлення відбувається на підставі письмового/електронного звернення Замовника.
Кошти оплачені за анульоване замовлення з будь-яких причин, в тому числі з причини хвороби, повертаються згідно штрафних санкцій (детальніше див. Публічний Договір-оферта). Компанія-оператор може переглянути розмір штрафних санкцій та/або їх скасування у випадку, якщо це можливо.
– При відмові Замовника в односторонньому порядку від даного Замовлення (див. Публічний Договір-Оферта) з будь-яких причин, останній зобов’язаний сплатити Постачальнику послуг неустойку в розмірі:
• 20 % (двадцять відсотків) від вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж 16 днів до початку туру;
• 50% (п’ятдесяти відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру від 10 до 7 днів до його початку;
• 80% (вісімдесят відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру від 7 до 5 днів до його початку;
• 100% (сто відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж 4 днів до його початку, або у разі відсутності Замовника та Туристів, які подорожують, у пункті відправлення та на маршруті;
– В окремі періоди початку туру, а саме з 25 грудня по 15 січня, з 25 квітня по 15 травня, з 20 липня по 25 серпня:
• 50% (п’ятдесяти відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж 28 днів до його початку;
• 80% (вісімдесят відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру від 28 до 14 днів до його початку;
• 100% (сто відсотків) вартості туру, у випадку відмови від туру менше ніж за 14 днів до його початку, або у разі відсутності Замовника та Туристів, які подорожують, у пункті відправлення та на маршруті;