044-360-35-88, Viber/Telegram 096-463-01-33 tourbaza.com.ua@gmail.com

Login

Зареєструватися

Після створення облікового запису ви зможете відслідковувати статус платежу, відстежувати підтвердження, а також оцінити тури після їх завершення..
Ім`я користувача*
Пароль*
Підтвердити пароль*
І`мя*
Прізвище*
Email*
Телефон*
Країна*
* Створення облікового запису означає, що ви ознайомлені з нашими Загальними правилами та положеннями про конфіденційність.

Вже зареєстровані?

Login
044-360-35-88, Viber/Telegram 096-463-01-33 tourbaza.com.ua@gmail.com

Login

Зареєструватися

Після створення облікового запису ви зможете відслідковувати статус платежу, відстежувати підтвердження, а також оцінити тури після їх завершення..
Ім`я користувача*
Пароль*
Підтвердити пароль*
І`мя*
Прізвище*
Email*
Телефон*
Країна*
* Створення облікового запису означає, що ви ознайомлені з нашими Загальними правилами та положеннями про конфіденційність.

Вже зареєстровані?

Login

Часті запитання туристів

Ми поважаємо наших клієнтів час

тому наша команда завжди робить все можливе, щоб Ви якнайшвидше дізналися, те що хотіли)

Усі Сервіси

ЯК ЗАМОВИТИ ТУР?

Найпростіше замовити тур на сайті. У кожному турі є форма бронювання. Але ми раді приймати замовлення, через чат (Служба турботи про клієнтів) / телефоном / Viber або в офісі. Детальше про ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ https://tourbaza.com.ua/pravyla-bronyuvannya/

ЩО РОБИТИ, КОЛИ НЕМАЄ ВІЛЬНИХ МІСЦЬ?

Варіант 1. У випадку відсутності вільних місць на тур пропонується запис в резерв (список очікування на появу вільних місць).
При появі вільних місць, можливість запису на тур пропонується відповідно до черги формування резерву.

Варіант 2. Ми запропонуємо Вам альтернативні тури (з схожими програмами та на ці ж дати).

СКІЛЬКИ ЧАСУ ЧЕКАТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ/БРОНЮВАННЯ?

Підтвердження замовлення/бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту його отримання (крім вихідних та державних вихідних, якщо таке передбачено Постачальником послуг) або не потребує більше часу на уточнення деталей по Замовленню/Бронюванню (до прикладу: вільні місця в готелі та інше).

МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ ПІД ЧАС ТУРУ, ЯК НАДАТИ ДАНІ І КОЛИ?

*Медичне страхування та страхування від нещасного випадку на період туру є добровільним (за бажанням Туристів). Страхування може входить або не входить до вартості туру (зазначається в кожному турі).

Про дані, які Ви нам надаєте (див. Правова інформація https://tourbaza.com.ua/privacy-policy/)
Туристи можуть відмовитись від медичного страхування (див. Договір публічної оферти).

*Дані Ви можете надати під час Бронювання на сайті (в полі “Додатково”) або зручним для Вас способом (в офісі, електронним листом/Viber/чат (Служба турботи про клієнтів) пізніше, але не пізніше, ніж за 2 дні до початку туру (якщо інше не передбачено).

ПРО МІСЦЯ В АВТОБУСІ

Розподіл місць в автобусі відбувається згідно дати оплати за тур!
* Ви можете залишити побажання, щодо місць в автобусі. Ми будемо максимально намагатися їх задовольнити. Проте компанія-оператор має право не гарантувати їх виконання.

ЗНИЖКИ ДЛЯ ДІТЕЙ / ПЕНСІОНЕРІВ / ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ та БОНУСНА СИСТЕМА

Знижки надаються дітям до 12 років, пенсіонерам (за наявності посвідчення). Розмір знижки зазначається у турі, якщо даний тур передбачає таку знижку.
Діти до 6 років можуть подорожувати безкоштовно:
– без надання окремого місця в автобусі;
– окремого ліжка в готелі/садибах та харчування;

Знижки на День народження надаються туристам у яких святкова дата припадає на час туру. Детальніше на сторінці

БОНУСИ ВІД ТУРБАЗА – це система діє на тури Україною на всі мандрівки, які Ви здійснили з 01.01.2019 року.
* Бонусами можна розрахуватись за наступну подорож. Детальніше про ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ https://tourbaza.com.ua/prohrama-loyalnosti/

* У Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови надання знижок можуть відрізнятися від стандартних.
Знижки не сумуються.

КОЛИ ЧЕКАТИ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ НА ТУР І ДЕ?

За 1-2 дні до поїздки на сайті в розділі Онлайн-табло ІНФОЛИСТИ https://tourbaza.com.ua/infolisti-turbaza/ буде опубліковано статус Інфолиста та надіслано Замовнику з детальною інформацією організаційного характеру, щодо виїзду в тур (контакти відповідальної особи, номер та марка автобуса, точне місце та час збору групи).

*Якщо Ви не отримали Інформаційний лист просимо перевірити вхідну електронну пошту та папку “Спам”/Viber чи інший засіб комунікації, який Ви вказували у Замовленні/Бронюванні чи передавали менеджеру. У випадку, якщо інформаційного листа немає і там, просимо звернутись, будь-яким зручним для Вас способом, до відповідального менеджера. Можливо, у нас неправильно зазначена Ваша електронна адреса/Viber чи інший засіб комунікації.

ЧИ МОЖНА ЗАМОВИТИ ПОДАРУНКОВИЙ СЕРТИФІКАТ НА ТУР?

Так, звісно.
Ви можете отримати БЕЗКОШТОВНО подарунковий сертифікат на Тур/Екскурсію.
Умовою отримання такого сертифікату є повна оплата Замовником Туру/Екскурсії.
Сертифікат може бути в паперовому вигляді з ламінацією або в електронному вигляді (за бажанням Замовника).
Сертифікат може бути іменний або на кількість осіб, також Ви можете за бажанням вказати Ваш текст-привітання.
Сертифікат може бути на певну дату або з відкритою датою. Термін дії сертифікату не більше 6 місяців, якщо інше не передбачено Замовленням.

ЧИ МОЖНА ЗАМОВИТИ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ТУР?

Так, звісно.
Ми працюємо з будь-якою кількістю Туристів.
На Ваш вибір та разом з Вами ми підберемо та узгодимо всі питання стосовно бажаної подорожі та деталів.
Контакти вказані на сайті, звертайтесь будь-яким для Вас зручним чином. Також Ви может зробити запит на сайті в розділі “ГРУПАМ/КОРПОРАТИВНИМ КЛІЄНТАМ”.

Ми також працюємо з будь-якими організаціями (Юридичними особами, фізичними-особами підприємцями) та надємо весь пакет документів, узгоджуємо оплату.

ЯК ОПЛАТИ ТУР?

– Бронювання вважається попереднім і тримається без оплати за Вами 3 банківські дні при наявності вільних місць в
автобусі та/або готелі та/або наявності іншої окремої послуги, яка входить до складу Турпродукту/Туру/Послуги чи Додаткової послуги.

– За необхідності Ви можете продовжити бронювання без оплати повідомивши Вашому менеджеру. В разі необхідності продовжити попереднє бронювання звертайтеся за Тел./Viber +380964630133 або у Службу турботи про клієнтів.

– Для остаточного бронювання/замовлення Вам необхідно здійснити оплату.

Оплатити послуги МОЖНА:
– Готівкою;
– Через додаток Приват24 (1 грн комісії);
– Онлайн карткою будь-якого банку (1 грн комісії);
– Онлайн на сайті Wayforpay (Миттєві платежі з будь-якого куточка світу. Visa / MasterCard / Maestro);
– В терміналі самообслуговування;
– В касі банку;
– Безготівково/Готівково юридичним і фізичним особам (Клієнтам).

Документ, який підтверджує оплату потрібно зберігати до завершення туру.

КОЛИ ПОТРІБНО ОПЛАТИТИ ЗА ТУР? І ЧИ МОЖНА АВАНС ТА СКІЛЬКИ?

– Ви можете сплатити 50% авансу від загальної вартості замовлення.

– Повна оплата туру має бути здійснена не пізніше, ніж за тиждень до початку туру. Детальніше про ЗРУЧНІ СПОСОБИ ОПЛАТИ https://tourbaza.com.ua/sposoby-oplaty/

ЧИ МОЖНА ОПЛАТИТИ В АВТОБУСІ ЧИ НА МІСЦІ ПОЧАТКУ ЕКСКУРСІЇ?

Ні. Оплата за Тур/Екскурсію/Трансфер Туристами/Пасажирами здійснюється за передоплатою в розмірі 100% від вартості замовлення обраними способами оплати.

ЩО ВХОДИТЬ У ВАРТІСТЬ ТУРУ?

У вартість зазвичай ВХОДИТЬ (якщо інше не передбачено описом туру): проїзд комфортабельним автобусом, проживання, супровід гіда-екскурсовода, екскурсійне обслуговування в туристичних об’єктах, медичне страхування на час подорожі.
*Просимо звернути увагу, даний перелік може бути іншим, взалежності від Туру/Екскурсії. Детально у кожному Турі/Екскурсії.

КОЛИ ОПЛАЧУВАТИ ЗА ВХІДНІ КИТКИ ТА ФАКУЛЬТАТИВНІ ЕКСКУРСІЇ?

Туристи здійснюють оплату за вхідні квитки/факультативні екскурсії/додаткове харчування/інші послуги передбачені туром, під час туру Керівнику групи.
*Нагадуємо, факультативні екскурсії (окрім, тих які зазначені обов’язковими до сплати за умовами туру) і харчування не є обов’язковими, Ви обираєте тільки те, що бажаєте.

ЧИ ПОВЕРТАЮТЬСЯ КОШТИ ОПЛАЧЕНІ ЗА ТУР/ЕКСКУРСІЮ, ЯКЩО Я ВІДМОВЛЮСЬ?

Ми завжди цінуємо наших клієнтів та відносимось до них лояльно та просимо завчасно повідомляти про відмови відповідального менеджера.

***При завчасному повідомленні Замовником про відмову від Туру/Екскурсії та за можливості скоротити витрати понесені на Замовлення Постачальником послуг, а також на його розсуд, може бути переглянуто розмір штрафних санкцій та/або їх скасування у випадку, якщо це можливо.

Загальні умови повернення коштів за анульовані місця/замовлення залежать від терміну повідомлення про анулювання з будь-яких причин, в тому числі з причини хвороби,:
• 20 % (двадцять відсотків) від вартості Послуг, у випадку відмови від Послуги менше ніж 16 днів до початку Послуги;
• 50% (п’ятдесяти відсотків) вартості Послуг, у випадку відмови від Послуг від 10 до 7 днів до її початку;
• 80% (вісімдесят відсотків) вартості Послуг, у випадку відмови від Послуги від 7 до 5 днів до її початку;
• 100% (сто відсотків) вартості Послуг, у випадку відмови від Послуг менше ніж 4 днів до її початку, або у разі відсутності Туристів/Пасажирів, для яких були замовлені ці Послуги, у пункті відправлення та на маршруті;

В окремі періоди початку Послуги, а саме з 25 грудня по 15 січня, з 25 квітня по 15 травня, з 20 липня по 25 серпня:
• 50% (п’ятдесяти відсотків) вартості Послуг, у випадку відмови від Послуги менше ніж 28 днів до її початку;
• 80% (вісімдесят відсотків) вартості Послуги, у випадку відмови від Послуги від 28 до 14 днів до її початку;
• 100% (сто відсотків) вартості Послуг, у випадку відмови від Послуг менше ніж за 14 днів до її початку, або у разі відсутності Туристів/Пасажирів, для яких були замовлені ці Послуги, у пункті відправлення та на маршруті;

ЧИ МОЖНА ПЕРЕНЕСТИ ЗАМОВЛЕННЯ АБО ЗАМІНИТИ ТУРИСТІВ?

Так, можна)

– Перенесення замовлення
Замовлення можна перенести на іншу дату. Можливість узгоджується з Вашим менеджером, враховуючи наявність місць/актуальність туру/можливі доплати у випадку, якщо тур коштує дорожче чи навпаки повернення різниці у вартості.

– Заміна туристів
Турист(и) можуть бути замінені у замовленні у випадку, якщо до туру залишилось не менше, ніж 3 дні до початку туру;
Турист(и) можуть бути замінені менше, ніж 3 дні до туру за умови терміново наданих даних для страхування на туристів, які будуть замінювати.
Про такі зміни потрібно повідомити Вашого менеджера зручним для Вас способом або написати на нашу електронну адресу tourbaza.com.ua@gmail.com запит на заміну туриста(тів) та надати дані для медичного страхування.
Туристи без попереднього повідомлення про заміну туристів до автобусу на місці посадки не допускаються.

– Заміна кількості туристів
Кількість Туристів у замовленні може змінюватись.
Про такі зміни потрібно повідомити Вашого менеджера зручним для Вас способом.
Зверніть увагу! Можливі штрафні санкції, в залежності від терміну за який Ви повідомили про такі зміни.

ЯКИМ ЧИНОМ ПОВЕРТАЮТЬСЯ КОШТИ ТА ЗА СКІЛЬКИ?

Процедура повернення коштів відбувається так:

– Якщо оплата готівкою
Якщо Ви оплачували готівкою в офісі, повернення коштів відбувається в офісі чи представництві, де Ви безпосередньо здійснювали оплату.

– Якщо оплата була здійснена онлайн /Wayforpay / Термінал / Касу банку
Якщо Ви оплачували онлайн (в Інтернеті) або в Терміналі самообслуговування чи через платіжну систему Wayforpay, повернення коштів здійснюється на карту Замовника банківським переказом на підставі заяви Замовника, яку він відправляє електронною поштою. Зразок заяви надсилається Замовнику менеджером.

– Якщо оплата була здійснена від юридичної особи або фізичної особи-підприємця
Повернення коштів юридичним особам та фізичним особам-підприємцям здійснюється за безготівковим розрахунком.

– Термін повернення коштів: ми намагаємось, якнайшвидше повернути кошти, протягом 1-3 банківських днів. Проте просимо враховувати загальний період повернення складає 1-15 днів.

Детальніше на сторінці ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ https://tourbaza.com.ua/polityka-povernennya-koshtiv/

КОЛИ СТАЄ ВІДОМО?

У випадку скасування проведення туру туристи та турагенти повідомляються про це електронною поштою та/або по телефону не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру.

ЧИ МОЖНА ОБРАТИ ІНШИЙ ТУР НА ЗАМІНУ?

Ми цінуємо наших клієнтів і нам дуже шкода, що так трапляється, але не завжди все залежить від нас. Туристам та Турагентам буде запропоновано альтернативні (схожі програми) тури на ці ж дати або туристи можуть обрати будь-який інший тур. В такому випадку кошти оплачені за скасований тур будуть зараховані на іншу подорож.

ЯКЩО ІНШІ НЕ ПІДХОДЯТЬ ЧИ ПОВЕРТАЮТЬСЯ КОШТИ?

Кошти оплачені за скасований тур повертаються у повному обсязі.

ДЕ Я МОЖУ ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСЮ ПРАВОВУ ІНФОРМАЦІЮ?

Детальніше Ви можете знайти всю необхідну інформацію на сторінці ПРАВОВА ІНФОРМАЦІЯ https://tourbaza.com.ua/privacy-policy/

ЯК МОЖНА ДІЗНАТИСЯ УМОВИ ДОГОВОРУ?

Ми прагнемо, щоб Вам з нами завжди було просто, швидко та зручно. Ми завжди докладаємо зусиль для того, щоб Ви знали на яких умовах ми працюємо та завжди могли все контролювати.

– Переглянути Політику конфіденційності https://tourbaza.com.ua/privacy-policy/

– Переглянути Договір публічної оферти https://tourbaza.com.ua/dohovir/

– Переглянути Договір на туристичне обслуговування https://tourbaza.com.ua/wp-content/uploads/2020/02/Dohovir.doc

ЩО БРАТИ З СОБОЮ В ТУР?

1. Вирушаючи в Тур/Екскурсію переконайтесь, що взяли всі необхідні для подорожі документи. Важливий документ – це паспорт (внутрішній чи закордонний (для іноземців паспортний документ іноземця), на дітей до 16 років, які не отримали ще паспорт – свідоцтво про народження.
*Проте ми наголошуємо та переконливо просимо брати з собою, ті документи, які Ви вважаєте, що Вам будуть потрібні.

2. Інформаційний лист та інше.

3. Щоб комфортно пережити подорож у автобусі варто взяти з собою:
– зручний одяг, що не потрібно прасувати і хоча б один теплий светер чи плед;
– взуття без підборів, а також вовняні шкарпетки чи тапочки, щоб ноги відпочивали після тривалих екскурсій;
– парасольку на випадок негоди або легкий плащ-дощовик;
– подушку під голову;
– продукти харчування тривалого зберігання (сухе печиво, сухофрукти, горіхи, супи швидкого приготування, шоколад , вакуумну нарізку) чай і каву в пакетиках;
– кружку з ручкою (керамічну або пластмасову) для окропу, ложку, відкривачку;
– засоби гігієни (рушничок, зубну щітку, серветки – усім цим можна скористатися у санвузлах на стоянках);
– аптечку з найбільш необхідними ліками: від головного болю, від болю у шлунку…
– електроприлади, необхідні особисто Вам (фен, бритва, дорожня праска), які повинні мати європейську вилку або перехідник.

4. Візьміть кошти, вони неодмінно стануть Вам у пригоді, коли Ви будете оплачувати вхідні квитки/факультативні екскурсії/харчування, яке не входить у вартість туру/сувеніри та інше;

5. Одяг для храмів;

6. Знаряддя для бассейну (якщо в планах скупатися в чанах, басейні чи водоспаді рекомендуємо брати тапочки на гумовій підошві, шапочку, рушник, купальник/плавки, мочалку, засіб для душу, фен. Якщо купань протягом дня планується декілька, то рекомендуємо брати декілька комплектів купальників/плавок, бо один може не висохнути між купаннями);

*Щось додаткове для душі)
*** Зверніть увагу, згідно особливостей певних турів (наприклад: тур в Чорнобиль та інші), можуть бути інші рекомендації та/або вимоги. Детальніше див. Інформаційний лист та звертайтеся до Служби турботи про клієнтів або менеджера.

Натомість не варто брати з собою, більше ніж один блок сигарет, понад 1 літр міцних спиртних напоїв, дорогі прикраси.
Увесь свій багаж варто розділити на дві частини, найнеобхідніше – паспорт, продукти, деякі предмети одягу та гігієни – візьміть з собою в салон автобусу. Решта – покладіть у багажне відділення, адже Вам буде потрібний простір у автобусі.

ЧИ МОЖЕ БУТИ ЗМІНЕНО ЧАС ВИЇЗДУ В ТУР/ЕКСКУРСІЮ?

Так, можливо.
Час виїзду зазначається у Інформаційному листі. Також, у особливих випадках, повідомляється зміна, якщо таке сталося, Менеджером та/або Кервником групи особисто чи в електронному вигляді на засоби комунікації з Замовником.

ЗВІДКИ ВІДБУВАЄТЬСЯ ВИЇЗД?

Дана інформація міститься у турі на сайті. Точну інформацію про місце виїзду зазначається в Інформаційному листі також.

ЯКОЮ МОВОЮ ПРОВОДЯТЬСЯ ЕКСКУРСІЇ?

У збірних групах екскурсії проводяться 99% українською мовою (але є певні виключення).

За індивідуальним замовленням екскурсійний супровід можливий іншими мовами (польською, російською, англійською, французькою, …).
*Дана інформація є інформативною, може мати зміни.

ЯКИМ АВТОБУСОМ МИ БУДЕМО ЇХАТИ В ТУР?

Ми співпрацюємо з надійними перевізниками. Усі автобуси туристичного класу, комфортабельні (з аудіо, СD, DVD);
• Марки автобусів: Mercedes-Benz, Vanhool, Setra, Neoplan, MAN та інші. Від 18 до 69 місць.
• З усіх питань, пов’язаних з функціонуванням автобусу:
– температурний режим в салоні;
– функціонування сидінь;
– індивідуальних обдувів та освітлення;
потрібно звертатись до керівника групи та не відволікати ними водіїв.

*Просимо звернути увагу! Спинки сидінь в останньому ряді не опускаються.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОСАДКА В АВТОБУС?

– Посадкою туристів в автобус займається Керівник групи, для реєстрації необхідно підійти до нього та назвати ПІБ, він вкаже Ваші місця в автобусі та відповість на всі Ваші запитання.

– На посадку в автобус слід прибути не пізніше, ніж за 15-30 хвилин до початку туру.

– Вирушаючи в тур переконайтесь, що взяли всі необхідні для подорожі документи.

– Туристи, які запізнились, можуть за власний кошт наздогнати автобус.

ЧИ БУДЕ АВТОБУС РОБИТИ ЗУПИНКИ (САНІТАРНІ) ПІД ЧАС ТУРУ?

Санітарні зупинки автобуса здійснюються у відповідності до програми туру у відведених для цього місцях (крім екстрених випадків), під час переїздів кожні 3-3,5 години. Про місце, час і тривалість санітарної зупинки попередньо повідомляє Керівник групи.

Гарячі напої (чай, кава) в автобусі готуватися НЕ будуть. Під час санітарних зупинок буде можливість придбати гарячі напої в кафе, заправках і т.д.

ЧИ Є ТУАЛЕТ В АВТОБУСІ?

У санітарних цілях і враховуючи екологічний комфорт всієї групи, навіть при наявності в салоні автобуса туалету (згідно комплектації автобуса), – він використовуватись НЕ буде (передбачені регулярні санітарні зупинки).

Проживання

ДЕ МИ БУДЕМО ПРОЖИВАТИ?

Умови проживання залежать від обраного Вами туру (в турі зазначено проживання). Усі деталі щодо поселення, чітко розписані у інформаційних листах. Попередньо за детальною інформацією стосовно проживання Ви можете звернутися до менеджера або Службу турботи про клієнтів.

ЯКЩО Я ЇДУ САМА/М, ЧИ ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІДСЕЛЕННЯ В НОМЕР?

Проживання під час мандрівки відбувається у 2- і 3-місних номерах. Якщо Ви подорожуєте наодинці, то Вас можуть поселити з кимось із туристів (підселення не відбувається до туристів протилежної статі). Вартість туру в такому випадку є загальна, звісно враховуючи певні запропоновані види розміщення (Наприклад: котеджі/готель та інше).

*Туристи, що подорожують одні та не замовляють одномісний номер, можуть бути поселені у тримісний номер на додаткове ліжко (враховуючи умови певного готелю чи закладу розміщення);

*У деяких турах (Наприклад: Тур на Драгобрат та інші) можливість підселення відсутня, Туристи, що подорожують самі зобов’язані доплачувати за одномісне розмещення, якщо інше не пропонується Постачальником послуг, у випадку виключення.

Я ХОЧУ ПРОЖИВАТИ САМА/М В НОМЕРІ? ЦЕ МОЖЛИВО І ЯКА ДОПЛАТА?

Ви можете проживати самі в окремому номері за додаткову оплату. Якщо вартість доплати чи вартість туру при одномісному поселенні не вказана на сайті безпосередньо в турі, Ви можете уточнити це питання у менеджера або Служби турботи про клієнтів.

МИ ЇДЕМО УДВОХ, ЧИ ПОСЕЛЯТЬ НАС РАЗОМ?

Так, звісно)
Туристи, які подорожують удвох в одному Замовленні/Бронюванні поселяються у двохмісний номер. Ліжко (спільне чи роздільні) просимо зазначати менеджеру окремо або у полі “Додатково” при бронюванні.

Туристи, які подорожують утрьох будуть поселені у трьохмісний номер.
*Якщо у даному готелі чи іншому закладі розміщення трьохмісні номери відсутні, Туристи будуть поселені згідно додаткових уточнень у Замовника Туру або інших умов.

ЧИ Є ФЕН, ЧАЙНИК ТА ХОЛОДИЛЬНИК У НОМЕРІ?

Холодильника, праски, чайника та фену в номері немає.
*Проте не у всіх готелях та закладах розміщення (див. актуальну інформацію на сайтах готелів та інших закладів розміщення).

Просимо електроприлади, необхідні особисто Вам (фен, бритва, дорожня праска), які повинні мати європейську вилку або перехідник, брати з собою.

ЧИ ОБОВ'ЯЗКОВО ЙТИ НА УСІ ЕКСКУРСІЇ?

Ні. Всі екскурсії відвідуються Туристами за бажанням.

Не знайшли відповіді на своє запитання?
Чат, Контакти Турбаза

Спілкуйтесь з нами у чаті

Для Вас працює